Presidentstämplad - hemligheten är att spela svårnådd.

Ett tidigare inlägg då min norska väninna försökte få tag på mig, och min bror tror inte att norskar förstår svenska...... så han skriver:

You can't been friends with Emelie that long if you try to contact her to through her mobile!
It's easier to get a call connected to the american president than her.



Jag flyttade hem till Västervik och bytte därför (igen) nummer och uppdaterade detta på facebook varav min bror skriver:

Bror: Så kan jag ta bort dom andra 9 numrena som är sparade under ditt namn nu?

Jag: Nae, det här numret kommer vara i bruk i 2 veckors tid innan sim kortet löses upp. Efter det används mitt norska, för att sedan övergå till det nummer som slutar på 19. Jag kan ju inte göra det allt för lätt? ;)

Han bifogar:



Min andra bror kommenterar:

Andra bror: Tell me about it, jag vet fortfarande inte vilket nummer man når henne.

Vänligt inlägg:

Emilia: - Svara i telefonjäveln någongång då!

Jag: Det är inte lätt att skaffa sig ryktet att vara svårare nådd än presidenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0