Jobb!

Hah! Det gick riktigt bra på min arbetsintervju, och jag har då alltså lyckats fjäska till mig provjobb nästa fredag! Ska jobba på båten Simpson som ligger i skärgården i Västervik. Detta kan betyda att jag inte åker tillbaka till Norge och stannar i underbara Sverige över sommaren. Men vad ska jag göra efter sommaren? Jag vill så gärna ta mig till Californien för att göra mig något slags surfliv. Nu har jag ju inte surfat sen min olycka i El Salvador (slänger upp lite bilder senare, det slutade med att jag fick tre stygn i pärat iallafall) men jag ska nog våga mig upp igen! Jag lägger inte av så fort. Dessutom är det min dröm att bo i Santa Cruz och surfa på riktigt och dit ska jag ta mig, oavsett vad. Nu ska jag sussa. Imorgon bär det av till Kalmar för nya äventyr!

Är det förresten någon som ska till Hultsfredsfestivalen i år eller är det Bob Dylan på Peace and love som lockar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0