Here comes the sun ♪

Den här dagen börjar riktigt bra! Vaknar av att solen är tillbaka efter ett par helvetiska dagar med hagel, snö och regn. Det skrämmer en lite att vädret är helt åt helvete omkastat. Iallafall, idag har jag en arbetsintervju! Det var så märkligt.. Jag har spenderat en vecka nu i Västervik, min gamla hemstad.. Jag har förresten bott i Norge i två års tid och jobbat på en restaurang. Gud! Jag vet inte vart jag ska börja! Iallafall, när jag kom hem till Norge efter min tre månaders långa resa kände jag hur värmen, sommaren drog mig tillbaka till Västervik. Så när min tvillingsyster kom tillbaka från Bali så följde jag helt enkelt med henne hem. Jag får ju aldrig tummen ur arslet för att vara ärlig så jag har ju inte sökt något jobb här ännu. Men så får jag ett samtal om att han som hyr restaurangbåten nere i skärgården fått höra talas om mig och hipps happs får jag hans nummer, jag ringde igår och idag har jag möte!

Nä, nu måste jag göra mig iordning! Lyssna på den här låten, den kommer göra er dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0